اشیانه ی منو خدای من

اشیانه ی منو خدای من

دلم برای خودم تنگ میشود

بازهم سلام ای خدای من

 

بازهمه سلام خدای بزرگ دل کوچیک من دلم برای اینکه دوباره باهم مثل قدیم خلوت کنیم تنگ شده

دلم گاهی وقتی واسه خودم هم تنگ میشه ....... وقتایی که گم میشم تو درون خودم . نمی دونم درست کجاهستم واسه چی هستم دارم غرق غرور میشم که خودت با بزرگی مهر خودت دقیقه ی 90 به دادم میرسی .

میشه این بار هم به دادم برسی نگاه به دستای کوچیکم کن نه به دل پر از گناهم نگاه به مه تو چشمام کن نه به کوله بار گناه پشتم . ببین حال زار این دل بی چاره ی منو اونوقت دستم رو بگیر و از خودم رهام کن بزار پرواز رو یاد بگیرم میشه منو از عرش کبریایت پر دهی و در افق های دور دست هم بال من شوی وبا دل کوچکم هم کوچ

دوست دارم خط افق را دنبال کنیم منو تو باهم ..............

درست مثل قدیم ..!!

گاهی اوقات دلم برای خودم تنگ می شود ......................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: منو دلم ׀ تاریخ: دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

پایان این قصه کجاست نمی دانم ؟؟؟


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , ashyane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM